2.c vinder dobbeltpris i Teateranmelderi

2.c gør rent bord i finale på Aalborg Teater! 🎭🏆

2.c har været i finalen ved Teateranmelderiet på Aalborg Teater – et samarbejde mellem bl.a. Aalborg Teater og Journalisthøjskolen, hvor gymnasieelever konkurrerer om at lave de bedste anmeldelser af forestillingen Amadeus.

Klassen arbejdede med både klassiske anmeldelser og nye kreative formater. Deres bidrag blev nomineret i kategorien Det nye format – og endte med at vinde både fagjuryens pris og publikumsprisen!

De vindende elever, Alberte, Lea og Marie, havde lavet anmeldelsen som en rejseguide til Mozarts og Salieris Wien i 1700-tallet med seværdigheder, pakkeliste og praktiske rejsetips.

Stort tillykke til 2.c med den flotte præstation 👏