3.g’ernes sidste skoledag

Sidste skoledag

Tirsdag fejrede årets 3.g’ere deres sidste skoledag på Støvring Gymnasium – og sikke en dag! 💙

Skolen summede af kreativitet og godt humør med alt fra oppustelige ænder og klovne til Find Holger og skrigende orange figurer. Dagen bød på morgenmad med klasselærerne, underholdning og kåringer i hallen samt den traditionsrige rundboldkamp mod lærerne – naturligvis med skøre regelkort og masser af grin 🦆⚾

Særligt fantastisk var det som altid at se, hvordan eleverne selv skabte festen med energi, humor og stærkt fællesskab. Det er præcis dét, der kendetegner SGY-ånden 💫