1.g’erne laver kampagnefilm
Drik mindre oplev mere
Fredag d. 26.11 boblede skolen af kreativitet, da alle 1.g’erne lavede kampagnefilm i forbindelse med en lommefilmskonkurrencen. Eleverne skulle komme med deres bud på, hvordan man får unge til at drikke mindre. Eleverne havde kun små 5 timer til at ideudvikle, udarbejde skudlister, optage og redigering, og der var kamp til stregen, da der skulle udvælges 2 film, som skulle gå videre til hovedkonkurrencen.
Det blev dog kampagnefilmene “Den ideelle mand og “Daten” der gik videre. Den førstnævnte er produceret af Thomas, Linea, David, Mille og Emil fra 1.e, og den anden af Rune, Ejda, Anne Sofie og David fra 1.b.
Det er Kræftens Bekæmpelse og Trygfonden, der står bag projektet ”Fuld af liv” og i december bliver vinderen offentliggjort. I alt deltager 5000 gymnasieelever i konkurrencen.
Vi håber selvfølgelig, at vi vinder?